Nudity

Tror inte att det är så där jätte många procent av oss svenskar som skulle kunna tänka sig att gå till en nudist strand på sommaren (eller så är det det bara att ingen vågar erkänna det=P) och jag har svårt att tänka mig att folk skulle känna sig bekväma med att gå runt i underkläder.
Men så fort underkläderna blir i ett annat material, och ibland t.o.m lite mindre tyg, så är det inte längre några problem.
Alla komplex försvinner och vi blir dom som vi skapades till.

Jag pratar förstås om badhus.

Kläderna ryker och vi blir ett med naturen (?) i det där omklädningsrummret som närmast liknar lite av en sektverksamhet. Faktiskt. Jag tycker det.
Nudity är lika naturligt som torkad frukt.

T.o.m jag följde strömmen idag och det kändes.... helt ok....

Och jag som bara för en vecka sen satt och pratade om hur obekvämt det var i såna där duschrum och hur det kunde förstöra hela upplevelsen i övrigt.


Jag är besegrad!





Vera plaskar i badkaret

Kommentarer
Postat av: Celiah

världens sötaste Vera :)

2009-03-01 @ 22:25:24
URL: http://http:/celiah.blogg.se
Postat av: Linn

Världens finaste!

2009-03-02 @ 18:18:39
Postat av: maggi

Åh så söt!!!

Tänk vad lycklig man blev för så lite när man var liten.

När man fick en godispåse eller när mamma så att vi skulle åka till MCdonalds vart jag så glad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Men nu, när man är "vuxen" så är man bara glad över om månaden går ihop, lön, räkningar och allt skit...haha.



Lööövöe

2009-03-02 @ 19:42:58
URL: http://maggicesljar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0