Jag lever!!

Skäms för min dåligt uppdatering, men har helt enkelt knappt suttit vid en dator den här veckan.

Och nej, vi har inte gått och köpt hus!
Vi har stoor längtan båda två, men vi insåg väl ganska snabbt att vi trivs ju faktiskt här och vill bo här ett tag till. Allt har sin tid.
Men vi kikar väl lite, och hittar man nåt som man bara måste ha, då bara måste man ju ha det! ;)


Idag insåg jag att synden straffar sig själv.
Jag vet att man inte får spotta ut tuggummi på marken, och det är ingenting jag brukar göra. Men när jag klev utanför affären hade jag nästan lite panik och var tvungen att bli av med det på en gång! Låter säkert sjukt, men jag får så när jag tuggar, helt plötsligt anser jag mig tuggat klart och måste bli av med det NU.
Sagt och gjort, och vad gör jag inte?
Jag trampar på det så fort det landat på marken.
Som sagt, synden straffar sig själv.
Vet inte varför jag berättade det, men tyckte att det var ett sådant klockrent meddelande från ovan.


Vera hade Feber i går kväll och i natt. Hon var kokhet stackarn och sov mest hela kvällen med oss i soffan. Sen sov hon till 9.15 imorse. Stackarn, men nu är hon mycket piggare tack och lov. Blev faktiskt orolig igår kväll.

Nu är det final i Let´s dance och och hoppas på LAILA!!
Hon är ju sjukt grym.
Heja heja!


Hoppas ni har en bra fredagskväll och en underbar helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0