Godnatt?

Jag har som en hinna runt hela huvudet med 5 cm långt hår som står rakt upp.
Det är inte snyggt. Det ser förjävligt ut.

Men det blir så när man har en ettåring som vägrar sova i sin säng utan ska ligga mellan oss och ligger inte still om hon inte får dra i mitt hår. Jag tillåter givetvis inte det för det gör sjukt ont när man hör hur det knakar och man får plocka hår ur hennes lilla hand.
Men det händer ofta att jag vaknar av att jag blir några strån fattigare.

Inatt drog hon hela natten.
Och hon är lite krasslig så hon hostade och snorade och fick inte så mycket luft.
Och hon ansåg sig ha sovit klart 22.30.
Men här så sover vi på nätterna och håller inte på med nattvak, så vi låg snällt kvar vilket resulterade i noll sömn för någon av oss.
Jag sov 4 timmar sammanlagt och 0 timmar i sträck.

Behöver jag säga att det har varit en underbar dag?? =P

Efter jobbet var det bara att sätta igång med mat till imorgon (oh yes, my birthday=)), så nu ska jag äntligen hoppa ner i sängen och inte röra mig ur fläcken tills min klocka ringer 05.50 imorgon.
Snälla Vera, sooov!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Heidi

Gratulerar på födelsedagen :) Måste ta en fika snart som sagt!!

2009-03-31 @ 21:40:05
Postat av: Maggi

Grattis i efterskott önskar puckot Maggi som tydligen tappat det heeeeelt!

Hoppas du hade en skit bra dag vännen!

Kram

2009-04-04 @ 18:15:14
URL: http://maggicesljar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0