Utmärkt





Jag har fått min allra första utmärkelse :D
Det var Cissi som så snällt gav mig den.
Har man mottagit en utmärkelse ska man:

- Kopiera bilden och lägga ut den på sin blogg
- Länka till den du fått den av
- Ge vidare till 7 andra
- Lämna en kommentar i deras bloggar så de vet om att de fått en utmärkelse

De 7 bloggar jag väljer är följande:
1. Laurah En lite halvstörd, halvbitter, alldeles underbar människa som jag kännt lite för länge.
2. Cissi En kompis som är lite finare i kanten än oss andra skriver om sin vardag och modemåsten.
3. Prinsessansdagbok En numer gravidblogg som jag läser varje dag och som får mig att vilja skaffa 7 ungar till NU.
4. Therese En blogg om en stockholmare på Malta och i London.
5. Bodil Tankar hos en småbarnsmamma till en son i Veras ålder.
6. Åsa Vardagen hos en aktiv mamma på Gotland.
7. Sandra En blogg om allt möjligt av en mamma till Elias som är i Veras ålder..


Läser inte så många bloggar, finns såå mycket annat att göra, men dom här läser jag iallafall dagligen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack:D Jag läser din dagligen också, har den som favorit så den är snabb att klicka sig fram till!



hoppas allt är väl med er:)



2009-01-11 @ 02:00:25
URL: http://hennestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0