Mitt 2008

Måste ju göra som alla andra.
Det är ju dumt att inte följa med strömmen... =S

Här är mitt 2008:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Massor

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Håller inte på med sånt


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Flera.. Bla Jenny och Anton Wiberg


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov

5. Vilka länder besökte du?
Höll mig innanför landets gränser


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Kan inte komma på något speciellt, men visst finns det, tänk vad trist om man inte hade något att sträva efter och se fram emot?

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
4/2 så klart!


8. Vad var din största framgång 2008?

Vera

9. Största misstaget?
Kan inte komma på något, men visst har man gjort misstag..


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nix

11. Bästa köpet?
Mina jackor tror jag.. Och en leksak som Vera fick i julklapp.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skit som vanligt..=) Och köket förstås


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Skoja inte

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Ainbusk "älska mig", som spelades på Veras dop.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden med Vera mer. Uppskattat vardagen mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt energi på skitsaker.


18. Hur tillbringade du nyår?
Hemma här hos oss med några vänner


19. Blev du kär i år?

Verkligen 


21. Bästa boken du läste?
En jag inte kommer ihåg vad den heter, som jag läste i badkaret sista veckorna med Vera i magen.
Mia-sanningen om gömda, som jag läser nu.

22. Största musikaliska upptäckten?
---

23. Något du önskade dig och fick?
Vera såklart, om det räknas

24. Något du önskade dig men inte fick?
Oj, vart ska jag börja? En soffa iaf.


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var hemma med nyföding och mina närmsta kom på middag.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror fan inte det.
Förutom alla småsaker, som just är småsaker.. Så nej..


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Har ingen stil.
Jag är stil-lös.

28. Vad fick dig att må bra?
Alla runtomkring mig.
Men framför allt Robin och Vera.


29. Vem saknade du?
Några stycken till och från. Det gör man väl alltid?

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Ingen nämnd, ingen glömd

Tänkte göra en nyårs resumé med bilder månadsvis, som Åsa gjort, men då det till 98% bara ligger bilder på Vera i datorn så besparar jag er det.


Hoppas att ni också haft ett helt underbart år!
Om inte, så hoppas jag att nästa blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0