Tisdag

Nu när man är krympling så måste man ju hitta på något att göra på dagarna.
På sin lediga tid.
Stackars mig.
Jag drog med mig Robin till öppna förskolan på ett premiär besök.
Stackars Robin.

Nej, det var inte så farligt faktiskt.
Han blev inte så avskräckt.

Gamla bilder från ÖF:





Oktober


Nu ska jag snart ställa mig i köket där jag hör hemma och laga middag åt mina vänner.

Later


Ps. Det är inte synd om mig, jag tycker om att vara hemma med Robin och Vera.
Jag hör inte hemma i köket, kommer aldrig låta R övertyga mig om det.

Kommentarer
Postat av: Laura

Är du mer än tre meter från spisen anser jag att du är på rymmen. =D

2009-01-28 @ 08:51:47
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0