Softa?

När vi flyttade hit för ett år sedan sa jag vänligt men bestämt att våran soffa ICKE skulle sätta sina fyra fötter i nya lägenheten.

Jag tittar på den just nu.

Den står kvar i all sin prakt (?)

Det har väl främst varit en pengafråga varför vi fortfarande inte bytt ut den.
Men igår hittade jag en soffa på blocket.
Min soffa.
Nej, du förstår inte, min soffa..

Den var jag. Det stod mitt namn på den och den ropade på mig.
"Ta mig hem, ta mig hem!"

Pga av att vi inte hade någonting att hämta den i så har den nu hamnat hos någon annan.
Den är såld.
Och inte till mig.

Soffan fanns kvar när vi ringde, men då det var fler som ringt så var det först till kvarn som gällde.

Det kändes inte såå spännande att åka och hyra en bil för 600 kr på okq8 för att sen återvända med den tom, med svansen mellan benen, om soffan inte skulle finnas kvar.

Så det blev ingen ny soffa.

Vart fan är alla när man behöver dom??!!!

Idag är jag sur.

Kommentarer
Postat av: Laura

fan vad synd..

2009-01-04 @ 16:49:09
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0