Let´s dance

Jag har aldrig riktigt tittat på let´s dance och trodde inte att jg askulle börja med det heller.
Men jag ska faktiskt försöka följa det den här gången.
Och det är inte för att jag tycker att da Silva är snygg, och inte heller för att jag tycker att Tony Erving har något att ge mig, utan för att jag faktiskt tror att det kan bli kul.

Så bordet kan nu bunkras och byxorna knäppas upp, för nu jävlar är det tv med tillbehör för hela slanten.

Ska ni kolla?



Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4

Allas vår egen skalBagge

(öhh??!)

Kommentarer
Postat av: Peter

Nej någon let's dance lär det aldrig bli, Tycker själv att det gått inflation i tävlingar med kändisar, eller vanligt folk också för den delen, som på något sätt, ofta rättså pinsamt, skapar sig nya 15 minuter i rampljuset.

2009-01-16 @ 22:38:36
URL: http://paddetass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0