Krigsskadad

Den här dagen började inte så bra..

Först var jag nära att försova mig och fick stressa för att hinna till jobbet.
Sen fick jag veta att jag pga väldigt många sjuka skulle bli tvungen att köra ett område som är extremt tungt och som man skulle behöva komma minst en halvtimme tidigare till för att hinna med allt i skaplig tid.

Stressad och irriterad som jag var gick allt i 190.

Det gick även i 190 när jag drämde igen en grind till en bur, med mitt finger emellan..

Först trodde jag att jag skulle dö, sen trodde jag att jag skulle bli tvungen att amputera, och till sist insåg jag, efter lite övertalning, att det ända rätta var att lägga ner allt och bege mig till vårdcentralen.

Sagt och gjort.
En snäll kollega körde mig till kallhälls vc och efter kanske 45 min i väntrummet får jag komma in för att få beskedet att hon inte kunde göra något utan blir skickad till jakobsbergs sjukhus för röntgen.

Slår ju aldrig fel.

Utan hjälp och 140 kr fattigare åker vi vidare..

Har fortfarnade inte hört något från röntgen så jag antar att allt är som det ska, och nu är det väl bara att ta det lungt och hoppas på att skiten ska läka ihop fortare än jag säger: Jävla skit bur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0