Jag har varit så aktiv idag..


Jag har varit på promenad, städat, sovit middag (inte så aktivt kanske, but still en aktivitet), rensat garderoben och haft Laura på fika.

Jag har lärt mig tre saker.


1. Jag har alldeles för mycket svart och brunt.
2. Jag handlar alldeles för mycket på H&M och Gina Tricot.
3. Jag har alldeles för lite kläder.

Det sistnämnda efter idag.
Så nu mååste jag handla nytt.

Darn.. =)


Någon som är sugen på napp?
Den satt fast i vagnen efter promenaden, men vad gör man inte?






Kommentarer
Postat av: Jenny Wiberg

så himla söt!!!

2009-01-18 @ 00:11:54
Postat av: Jenny

Tack Jenny!

2009-01-18 @ 18:27:31
URL: http://jennyforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0