Blivande fröken?

En grej som Vera har börjat me nu är att titta på en, dra av väärldens största smile, för att helt plötsligt återgå till normal ansiktsform och återgå till det hon gjorde innan.
Ser helt sjukt kul ut! Om än lite falskt..
En blivande Fröken sverige?

Lovade ju en bild på mitt nya skimrande välmående hår!
Det blev liksom aldrig av igår, ska försöka fixa det idag.

I natt blev det inte mycket sömn för någon av oss!
Vera börjar bli sjuk och kunde inte andas i natt för att hon var så täppt.
Vilket innebär att hon vaknar och gråter 5 ggr i timmen.
Hoppas det går över snart..

Snart ska vi åka och handla det sista till Veras kalas på söndag.
Sen kommer hennes Farmor och Faster från Gotland.

Jag känner mig liite orolig över hur pass läkt mitt finger kommer att vara på måndag när jag ska jobba igen.
Det gör fortfarande sjukt ont så fort jag kommer åt någonting.
Jag kan  inte se framför mig hur det ska gå till på måndag.
Men det får gå, det bli nog bra.
Tro det eller ej, men jag vill faktiskt jobba. Visst är det skönt att vara hemma med familjen. Men få saker slår känslan av att komma hem från jobbet och känna att man gjort något, och att få en liten flicka rakt i armarna.

Det var en liten update av mitt liv just nu.
Nu ska jag gå och föna håret och åka och handla.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0