A little less svinto.

Jag överlevde pärsen..
Det gick faktiskt bra.
Jag blev faktiskt nöjd!

Anledningen till att jag haft sån skräck för frisörer är att jag aldrig har blivit nöjd.
Tårar har rullat.
Men nu... nu känns det faktiskt helt ok.


Efter frisörbesöket kom Cissi föbi och gjorde slingor på mig. Det var behövligt.
TACK för det!
Jag satte även saxen i hennes långa man och toppade det lite..


Jag börjar sakta men säkert inse att det kanske är mitt hår det är fel på..
det lever liksom sitt egna lilla liv.
Inget hjälper..
Det är liksom bara att acceptera.. Men nu är det iaf lite mindre svinto att föröka reda ut varje morgon, och det känns bra..

Lägger ut en bild eller två imorgon när jag har vant mig lite vid det..


Nu är det NATTI NATT!

Kommentarer
Postat av: Laura

Ah nice! Vill se!

2009-01-28 @ 22:29:54
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0