Home sweet home

Nu är vi hemma igen efter några dagar på Gotland.
God påskmat och en och annan godisbit vill jag lova har slunkit ner.

Båten gick 07.05 imorse vilket innebar uppställning strax efter 5= trötta.
Enormt trötta.


TACK för alla grattis vi har fått på ett eller annat sätt!
Inte trodde jag när jag började jobba igen vid årsskiftet att jag sex veckor senare skulle få veta att jag var gravid i 6e veckan.
Men så var det (tack för det) och nu har vi kommit ända till vecka 14. Andra veckan i 4e månaden.
27/3 var jag på inskrivning hos barnmorskan och 1/4 var vi hos mama mia och gjorde ett ultraljud för att se att allt var bra innan vi berättade för folk.
14e maj är det dax för "det riktiga" ultraljudet och då får vi förhoppningsvis veta vad det är som gömmer sig därinne. Magkänslan säger pojke=)




Kass bild, men there it is!



Vi hann med kalas också.



Vera och 4 åringen Hugo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0