day care

"Du måste vara lille Erik??"
"Nej Vera heter hon."

Folk måste tycka att vi är jätte konstiga som klär vår pojke i rosa randig tröja och rosa napp. Stackars barn.

Annars gick det bra.
Veras första dag på dagis.
Hon kommer att trivas som fisken i vattnet, I´m sure.
Två veckors övning med pappa sen är det hon ska testa sina vingar.
Älskade unge, vad fort det har gått!


Jag har en ny blogg under konstruktion.
När jag fick Vera förändrades jag och mitt liv radikalt.
Nu kommer hon att få en liten bror eller syster och mitt liv kommer att förändras ännu mer.
Jag känner att det kräver nya blad.
Där kommer jag att var betydligt mer aktiv och skriva om min och vår vardag och om allt som händer i magen och med Vera. Men också alla störda tankar som jag skrivit ner här.

Så be were..
Soon on a computer near you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0