What to do?

Inte gjort ett skit idag heller..
Vad gör alla mammor som är hemma på dagarna? Hänger dygnet runt på öppna förskolan?? Bakar bullar eller går långpromenader flera gånger om dan??
Jag har insett faktum! Jag HATAR att gå på promenad.. Jag VILL inte gå på promenad.. Det är ensamt, det är tråkigt och det är riktigt, riktigt, RIKTIGT jävla jobbigt..
Nej FY..
Det är en sak att gå med någon, då kan det vara skitkul..
MEN, vad gör man då, när man går hemma på dagarna? Jag tänker inte baka, för jag bränner bara skiten.. Och att gå runt i butiker hela dagarna har man varken lust eller råd med...

Nej, när dagens höjdpunkt är Våra bästa år (tack Åsa, skönt att veta att det finns fler muppar här i landet=) ), ja då har det gått för långt..

Är det kanske dags att istället ge sig ut på en walk för att känna sig lite mer som en del av samhället??
Näe...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är preciiis det jag gjorde, lärde mig baka bullar, MINST 2 långpromenader om dagen och sen the VBÅ om det hanns med.. Men på promenaderna fanns det alltid en mamma till att gå med, så sällskap fick man åtminstone ;-P

2008-09-18 @ 13:29:33
Postat av: Lindah

Promenader med med mp3n som är laddad med spännande ljudbok är min räddning. Sen är det bra med sällskap oxå.

2008-09-19 @ 16:39:15
Postat av: Jenny

Ljudboken var smart.. riktigt smart..det är ju det närmaste sällskap man kan komma..måste bara köpa mig en mp3! Fan.

2008-09-19 @ 22:49:49
Postat av: Lindah

Så klart jag e smart. Hallå vad tror du om mig egentligen :-D

2008-09-23 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0