Trött som en gnu..

Var på räkbåt igår..
Nu har jag släppt lös min klaustrofobiska sida.. Det var trångt, det var riktigt trångt.. synd, för det förstörde mycket.. Men annars så var det trevligt.. Kul att se folk man inte sett på länge och att träffa lite färskt blod, så att säga..
Tacosen och räkorna var riktigt jävla riksgoda.. och Matte var en jävel på att skala..
Kvällen slutade tidigt då båten kom i land 23.30 och vi begav oss hemmåt..
Var jätte skönt att komma hem i tid och vara någorlunda pigg idag.. Eller borde iaf.. man jag är fan riktigt trött.. Ändå fick jag sova till 10, det var sjukt skönt.. Synd bara på ungen som skrek och skrek och skrek hela morgonen, i lägenheten under.. eller var det över?? Vet inte, irriterande var det iaf..


Idag ska jag gå på lägenhets visning.. Nej, vi ska inte flytta isär.. jag ska följa med en vän.. Och det ska bli riktigt kul!


Fick den fina vagnen häromdagen!! Kuuul! Så nu jävlar ska det ut och köras, håll i er allihopa!


Nu orkar jag verkligen inte skriva mer..
Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0