The crazy German guy..

Snart ska jag packa in mig och Vera i bilen och bege oss till sollentuna där vi ska spendera hela eftermiddagen.. Först ska vi hälsa på en kompis på jobbet och sen bär det av till, oh yes, the stins! (Stinsen gott folk)
Måste köpa lite vinterkläder till tösen så man inte står där när kylan kommer lika chockartat som vanligt, och bara har solhattar och klänningar att erbjuda.. och det ska bli så jävla kul!! Det är verkligen hundra gånger (ok, 10) roligare att köpa kläder i stl bebis än i stl 34/36.. (34/36,haha, yeah right).. faktiskt.. me like!
Var inne på att köpa en sån där "björndräkt" till henne igen.. alltså en lurvig, brun overall eller vad man ska säga.. en sån som hon hade förra vintern när hon var alldeles, alldeles nyfödd.. Den där teddybjörnen Fredriksson kunde ju slänga sig i väggen, det var så sjukt gulligt.. Men sen kom jag på att hon växer ju faktiskt.. Och tänk om hon börjar gå i vinter, jag menar, det skulle faktiskt se GANSKA groteskt ut om hon kom staplandes med lurvig kostym med små öron och hela baletten.. hmm.. nej jag tror jag skippar den..

Sen så ska jag åka och lämna Bilen gud glömde.. Jag ska möta Robin där hos den galna tysken, när han slutat jobba, sen åker vi hem tillsammans, och ska väl antagligen, på nåt sätt hämta hem den imorgon igen.. Och om inte fanskapet funkar som den ska då, då vet jag inte vad jag gör.. Så PLEASE, håll era tummar för mig!!!!!!

Ska som sagt snart åka, ska bara kolla på dagens avsnitt av, the one and only: Days of our lives... Oh shut up! Du hade också fastnat för det tillslut om du var hemma på dagarna!!! ;-)







The sweetest dream


Kommentarer
Postat av: Laura

sjukt söt bild...

2008-09-02 @ 18:17:17
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oh thank you my love..

2008-09-02 @ 18:28:11
Postat av: Gudrun

Ja, jätte sööööööt!!!!! oh, gulligull! ;o)

Du är riktigt bra på bloggen måste jag säga! haha

Imponerad!

2008-09-03 @ 23:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0