Lördag kväll

Robin har bytt jobb och behöver inte längre vara nyrakad varje morgon.. han säger att han inte ska raka sig förens till jul.. jag är rädd.. Snart kommer han att se ut som Matti (ni vet, Ronjas pappa).. Jag är rädd..


Var på ikea och köpte byrån idag.. Var så exalterad och stressade Robin och tvingade honom att montera ihop den PRONTO! Stackarn, bönade och bad om att få göra det imorgon då batterierna var slut i skruvdragarn.. Men nope, hård och kall som jag är så var det bara att sätta igång.. Och tror ni inte att lagom till sista lådan så upptäcktes det att den väldigt väldigt viktig detalj på lådan saknades... FAAN!! Jag som sett fram emot att fixa på hennes rum ikväll och sortera hennes kläder osv.. trött man blir...


Well well.. får väl nöja mig med rödvinet, skagenröran (oh yes, home made) kexen, brien, chokladen (I could go on and on) ikväll då... poor me... =D



         

Saturday night


Dagens hit: Det som komma skall... mmm =-P (Maten, that is)
Dagens shit: Okompletta möbler


Ps. Jag är en väldigt snäll flickvän och kör aldrig Hitler style annars.. men jag ville ju så gärna, så gärna ha upp byrån ikväll..

Kommentarer
Postat av: Laura

hehe, ikeahitler.....

2008-09-20 @ 21:52:42
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Crach that whip, honey;)

2008-09-21 @ 02:53:13
URL: http://hennestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0