Skottpengar

Jag hade ångest för att jag drog igång våran tystgående diskmaskin och satte på nyhetsmorgon på tvn.. 35 minuter senare, närmare bestämt 08.17, blir jag chockartat medveten om att våra kära grannanr är hemma! FAAN..
Så Vera är rädd.. och det är bara en tidsfråga innan våra stackars gäster kommer ut med håret åt alla håll och grus i ögonen och frågar vad i helvete det är som försigår??!!
Så mycket för vår gästvänlighet!!!!

Är det helt fel att gå dit och be dom ha lite respekt för min mammaledighet, visa våra gäster lite hänsyn och sen, bara i farten, be dom dra åt helvete?



Gårdagen var iaf mycket trevlig..
Först åt vi lunch uppe på Alexandra och sen åkte vi till jakobsberg och gjorde av med lite pengar... Ooops honey, sorry...

Men nu måste jag gå och krama min dotter som fortfarnade är rädd..

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0