Söta drömmar

Inte många knop idag.. Förutom trippen till visningen (som by the way var en riktig besvikelse, lägenheten var, för att citera mig själv; riktigt jävla riksvidrig! Synd Laura) så har dagen bestått av Pizza, nap och, oh yes, The candy king!

Tack för att du kom upp och tog hand om Vera, means alot.. Tack för allt! Ses snart igen..

Imorgon börjar Robin på nya jobbet! Spännande!! =D
Och jag ska bege mig till BVC för en liten session med mammagruppen..
Så stackars Robin får glida in på nya jobbet med en röd liten polo.. Manligt.. verkligen.. jätte...
Förlåt älskling, men jag kör inte den innan backen funkar som den ska..





Tack Lina för ditt fina inlägg.. det värmde..=D

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och drömma söta drömmar om fungerande bilar, smärtfria bantningskurer och underbara sovmornar..



Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0