Feel the pressure

Idag blev det en andra tripp till ikea den här helgen.. bytte ut den felaktiga lådan.. Dom 18 nummer som var innan oss på byten och återköp tog förvånandsvärt kort tid.. tror vi var där i 20 minuter..
Sen bar det av till outlet där vi köpte en till overall till Vera, i en stl större, som hon kommer att få i julklapp, en brun givetvis..;-) Där köpte jag även en present, som kommer att ligga i en låda här hemma och antagligen ruttna.. Köpte den nämligen till nästa jag känner som blir med barn.. Oh please DO feel the pressure.. Jag är dum i huvet jag vet, men kunde bara inte låta bli.. dom är ju söta i dom där små storlekarna..=D

Efter ytterligare några butiker och ytterligare några kronor fattigare begav vi oss hemåt och Robin skruvade ihop lådan.. Så nu står den på plats och vi är alla nöjda och belåtna..

Snart ska vi åka till Bro och säga hej till mamma som kommer hem idag.. Får nog se en skymt av mormor också kan jag tänka mig!


Kom precis fram till en deprimerande grej... Om jag fortsätter i samma takt så kommer jag att nå mina 7 kilo till jul.. UPP...=(
Så går det när man inte har någon självdiciplin.. Fucking shit...

Well well.. bättre det än att jag inte blir igenkänd av min dotter för att jag har massa hår i ansiktet.. (fatta piken)


later

Kommentarer
Postat av: Laura

HAHAHAHAHA!

2008-09-21 @ 18:29:42
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0