Äntligen måndag.. (?)

I morse var det dags att vakna 5.30.. dags att gå upp 6.00..
MEN, jag måste säga att jga är betydligt piggare då än vad jag är när vi somnar om en timme till, OCH det är faktiskt väldigt mysigt att vara uppe den tiden (kan bero på att jag vet att jag får somna om om två, tre timmar.. kan va..)
Jag får sjukt mycket gjort.. tömmer diskmaskinen, plockar, kanske tvättar, har faktiskt hänt att jag dragit igång en mindre storstädning.. Jo, faktiskt..
Och jag tror inte att Robin klagar över att få frukosten serverad när han kliver upp.. Lite quality time så där på morgon kvisten är ju aldrig fel..


Är väldigt missnöjd idag.. Har ny inflyttade grannan ovanför oss, Ni vet Agneta och Eddie som lämnade den fina lappen i lådan för några veckor sedan..(?).. Har by the way fått en ny lapp, men jag tror jag slängt den.. Där förklarade dom att deras gamla hus nu är sålt men att dom nya ägarna inte har tillträde där förens då och då osv.. Ok, bra, tack, då vet jag, då kanske jag kan sova gott på nätterna framöver... (?!) Dom skrev dessutom att dom kommer att renovera en del, endast dagtid dock, och att detta kommer att låta en del..
Jo tack... I´ve notised..
Vet inte vad dom gör, men satan vad det låter.. Känns som att det kommer att bli ett antal, extremt ofrivilliga promenader idag... =S
Men nu, gott folk, ska jag aldrig mer säga något ont om dessa grannar, för dom är säkert jätte trevliga och snälla på alla sätt och vis, men den där lappen sög bara musten ut mig..
Again: gör man så??



        

Veras rum.. Äntligen är båda byråerna på plats...


  


Nu ska tösen sova och jag ska äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0