Måndag

Haft besök från gotlandia i helgen = inte så mycket tid vid datorn..
Oj vad vi har gått i affärer.. hela helgen faktiskt..
Dom kom strax efter lunch i torsdags och då åkte vi upp och åt lunch på Alexandra i centrum, innan vi åkte till Jakan och shoppade..en hel del faktiskt..
Stackars Patrik, men han var en fantastisk barnvakt!! =)

I fredags åkte dom in och träffade en kompis inne i stan och jag och Vera sooov och hade det mysigt..
På kvällen kom Jesper förbi och vi åt good och myycket mat...
Senare fick jag och Linn svart på vitt att vi är otroligt oallmänbildade i TP.. familjeupplagan..
Visste ni att när en igelkott är 11 dagar gammal kan den rulla ihop sig till en boll för första gången?!

Lördagen var en stor besvikelse..(slutade dock ganska bra ändå)..
Vi packade in oss i bilen och begav oss in till stan för att gå på Aquaria som ligger utanför grönan.. Med akvarium  och hajar och regnskog och hela baletten..
Men kön började på halva Strandvägen och det var smock fullt med bilar, inte en parkering så långt ögat kunde nå, så det var bara att vända och åka hela vägen tillbaka igen...=(
Istället spenderade vi eftermiddan i kista galleria.. Dom små liven hade aldrig varit där förut..=) Dom missade dock tvärgatorna och resturangtorget och tyckte att det var väldigt litet..=D
Är det sant att det är sveriges största, eller har vi drömt???

Igår var det ikea häng och outlet! Sen svea pizza och farväl..
Tycker om att ha folk boendes här.. så kul när det händer saker hela tiden, nu känns det bara tomt..

Deras kväll spenderades på buss och båt och våran med familjen i bro..
Och idag är jag så trött så jag skulle återigen behöva gå i ide..

Det här inlägget har tagit mig nästan en timme att skriva..
Jag har under tiden även tvättat, lekt med Vera, skiftat i diskmaskinen och röjt i sovrummet...


Nu ska jag sluta vara så aktiv och bara vaara..


Helgens hit: Allt
Helgens shit: Aquaria besvikelsen och att herrskapet åkte..


Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Täby centrum är sveriges största galleria, icke Kista tyvärr

2008-09-29 @ 14:33:06
Postat av: Jenny

Tack..då har jag nog drömt..

2008-09-29 @ 16:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0