Vagnar, overaller och bilar och jag vet inte allt!

Började dagen med att åka upp till da dentist med Vera för en liten tand lektion inför dom kommande tänderna.. dom små riskornen som kommer att ploppa upp vilken dag som helst.. VILL INTE... då blir ju min bebis ett barn... =( Vill att hon ska va liten och tandlös ett tag till, är inte riktigt redo.. Fast samtidigt så längtar jag något ofantligt tills hon börjar gå och man kan hålla henne i handen... ÅÅååååå.... =D

Sen på eftermiddan så tog jag mig en underbar nap på två timmar.. Finns inget bättre! Så jag lär ju häcka framför tvn halva natten nu...=S
KAN vara så att häckandet kan bero på mer än napen, nämligen mitt enorma sockerintag nu i kväll..
Jajemensan! Jag har varit och köpt godis.. en jävla massa godis...
Kanska dag att läsa lite i boken igen? Ni vet den där boken som skulle få mig att gå ner 7 kilo till jul! Motivationen ligger i botten, jag jag tänker lite att: "Kom ju i dom där jeansen, så nu kan man ju lägga sig lite på latsidan"..
Haha.. ja ni hör ju vilken självdisiplin jag har.., FAAAN... Jaja.. whats life without food??


Imorgon ska jag ge mig iväg för att hitta den perfekta overallen.. Blir Lindex, KappAhl och Polarn o Pyret i barkarby.. Ska även in på toys´r´us och köpa en present till min brorsdotter Alva..
OCH så ska jag hälsa på några vänner på jobbet när jag är in the neighbourhood... Nice...


MÅSTE köpa ny vagn till Vera snart.. Hon verkligen vägrar sitta i den, om det inte är för att hon ska sova.. mne så fort hon vaknar så ska hon upp.. och hon skriker tills man plockar upp henne.. tro jag det.. sitta där, tänk dig själv.. sitta och titta på sin mamma liksom..=)
Nej hon vill ju se vart vi går och vad vi gör.. ska köpa en sån här:





Enkel och smidig och går in i min bil också (som INTE ALLS FUNKAR SOM DEN SKA).. vilket skulle vara helt underbart perfekt.. Fin va? Me like....

Nej bilen funkar inte som den ska... Femman funkar fin fint.. men backen krånglar fortfarnade.. men nu får det vara så.. orkar inte mer nu.. har viktigare saker att lägga pengarna på.. som vagnen tex..
Får väl ge fan i att köra bakåt...=S


Well well.. nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och sen inta horisontellt läge..

Så... later!


Dagens hit: Oh sweet heaven, the nap!
Dagens shit: Helvettes backen... (både den i bilen och den från parkeringen upp till huset, men jag syftade på den förstnämnda..)


PS. Måste köpa knäskydd, för Veras favoritlekar nuförtiden innebär extremt mycket knän slåendes mot golvet, och ligger man inte i, så kryper hon ifrån en.. puh...=D

Kommentarer
Postat av: Laura

Oh you are welcome!!!

2008-09-04 @ 21:37:05
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0