Trött och hungrig.. (har vi hört det förut?)

Gick och la mig strax innan 22 igår och kände mig såå duktig och var såå nöjd med hur pigg jag skulle vara idag.. haha.. jomenvisst!
Klockan 23 drog Vera igång med vad jag tror var mardrömmar, och låg och fäktade och hade sig, låg inte still mer än två sekunder åt gången..
Jag tog det stackars flickebarnet och la ner henne mellan oss.. Hon fortsatte veva, fast hon sov, så jag la mig med ryggen emot henne och försökte somna.. Efter ungefär 75 sparkar på min ryggrad så blev hon äntligen still och vi alla kunde sova gott resten av natten... Eller alla utom jag förstås, som vanligt..=S Eftersom att hon och jag  delade på ungefär 30 centimeter (det blir så när man varken har mage eller mod att flytta på henne) så är jag defenetivt inte så pigg idag som jag trodde..
Men hon har precis somnat om och jag ska göra det samma..

Idag får vi besök från gotlandia.. Robins syster Linn och hennes Patrik kommer på besök över helgen, trevligt, trevligt.. Får se vad vi hittar på.. Sjuukt fint väder!!


Igår var det taco frosseri här och idol.. Tycker om min tjejer...Enough said..

Nu måste jag kasta mig i sängen så jag hinner så lite sömn jag med..


Natti.. eller... godmorgon.... eller... goddag?? Äh... Natti!


Kommentarer
Postat av: m

Ja de där med sparkar i ryggen känner man igen.... inte så trevligt alla gånger :)

2008-09-25 @ 14:01:51
URL: http://wwwmadeleine.blogg.se/
Postat av: Laura

vi tycker om dig med.. Så det så... :D

2008-09-25 @ 21:00:51
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0