Shopping

Bidde ingen overall.. hittade ingen som passade oss..Får ge mig iväg en annan dag på en ny mission..
Hittade dock massa annat mysigt att stoppa ner flickan i...

Dagens bästa:



Den sjukt söta mössan.. i rosa till och med, den ni! Såå fin!

Men det bästa av allt :



Hade jag kunnat säga killevippen (ni vet som i Nils karlsson pyssling) och krympt mig själv så hade jag gjort det och hoppat i dom själv!! Det finaste lilla par av skor jag någonsin sett..


Nu ska jag försöka slita mig från alla nya kläder och ta tag i en ordentlig storstädning här hemma! Var bara tvungen att visa er dom söta skorna! =)

Dagens hit: The stins
Dagens shit: Hmm.....


So long!

Kommentarer
Postat av: Laura

JAG VILL HA SKORNA! :D

2008-09-02 @ 19:40:38
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Cissi

Äntligen lite rosa på flickebarnet ;)



supertuffa skor :)

2008-09-02 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0