Recycling

Grannen var upp ikväll med två fulla påsar med barnkläder.. Tack snälla söta rara du... Jättefina saker och massor med söta rosa kläder och klänningar.. Iofs så börjar jag bli lite bättre på att köpa typ rosa och sånt, men det bruna och vita tar fortfarande vääldigt stor plats i hennes garderob.. Så är ju perfekt att få tjejiga kläder eftersom det faktiskt är väldigt fint..
Var jätte mycket fina och fräscha grejer.. så imorgon så blir det till att manekänga här..=D

Nu så börjar det bli dags att krypa till kojs..

Dagens hit: Biblioteket
Dagens shit: sent i säng som vanligt.. gnu imorgon också alltså..

(Jag är nämligen en sån som behöver minst tio timmars sömn för att vara mitt allra bästa jag)


Natti natt


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hey!!

Whats up? No updates?

Okej jag kanske skall skaffa mej ett liv istället för att vänta på att folk ska blogga om dagarna. Förresten, har ju läst att du följt Våra bästa år? Du kanske skulle vilja hjälpa mig att lägga dom sista pusselbitarna. Greppar inte riktigt det där med att Di Mera lever? Och inte fattar jag var dom befinner sig allihop? På en ö eller?

Hoppas allt är väl med er iaf.

Ta hand om er. Kramar

2008-09-16 @ 22:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0