Nostalgitripp och lycka!

Idag har jag spenderat hela eftermiddagen på biblioteket.. japp, du läste rätt.. biblioteket.. Har inte besökt ett bibliotek på säkert tio år!
Var där med mammagruppen och pratade om språk och tal..
Och vilken NOSTALGTRIPP det var! Satan.. Alla böcker man själv växte upp med.. Ååhh..
Jag ser så otroligt mycket fram emot att få visa Vera allt det där.. Läsa alla böcker och visa alla filmer..
Jag måste säga att jag hade en väldigt trygg och mysig barndom.. Det var väldigt mycket Astrid Lindgren och alla klassiker som lever än idag.. Och allt kommer verkligen tillbaka nu när man har fått barn själv.. Kan inte berga mig att få dela allt med henne..


Trodde ALDRIG att jag skulle bli så här upprymd och känslosam efter ett besök där.. Nu ska jag genast gå in på adlibris och shoppa så det bara står om det! =D



Later


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sen att alla böcker vi kände till stod i "magasinet" är väl en annan sak, eller hur :)



Mvh, Sandra (mamma till Elias)

2008-09-15 @ 18:40:33
URL: http://hennestankar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha! Ja det säger väl ganska mycket tror jag!? =D

2008-09-15 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0