Jag är fan sjuk i huvet! :S

Im a happy fellow!!

Nyss hemkommen från Barkarby.. Ett antal kronor fattigare, (vill inte räkna efter) men med väldigt fina saker.. Bla en overall, jippiiii!! Vintern är räddad!! Blev en typ benvit (opraktiskt jag vet, men hon ska ju inte ligga i nån sandlåda och gräva direkt) från Polarn o Pyret.. visste att jag kunde lita på dom..=)

Var även förbi Laura och Karro på deras mysiga arbetsplats.. Ja, mysig.. faktiskt.. Ett fint gult hus där man kände sig som hemma.. det har ni gjort bra, tjejer!

Hela den här dagen har varit så underbart bra! Först så damp det ner MASSA roligt i brevlådan.. Tidningen MAMA, och kort från fuji som jag framkallat och andra roliga saker..
Och så är jag såå nöjd med alla presenter jag hittat och kläderna jag köpt till Vera.. slank ner en tröja till mig själv också..=D

En sak jag måste ändra på är mitt matchnings behov.. Är som besatt av att matcha.. speciellt med Vera.. Men annars oxå.. Färger that is..
Tycker synd om Robin, han "vågar" typ inte klä på henne för han vet att jag är där och byter sekunden efter.. Inte lätt för stackarn, men jag mår faktiskt inte bra om jag vet att hon går runt i orange tröja och rosa byxor, eller nåt.. DET kanske inte är så svårt att förstå, men att jag skulle riskera att missa bussen (nu har vi ju lärt oss att jag inte åker buss av olika anledningar, men det var bara ett exempel) bara för att jag var tvungen att springa upp igen och BYTA NAPP, för att den inte riktigt passade med det hon har på sig.. det är nog övertänd!! Men jag vet ju om mitt problem iaf, thats a good thing right? Haha, jag är fan sjuk i huvet!! =D


Nu ska jag slå in presenter för glatta livet då det är många kalas i helgen och så ska jag försöka hinna slappa lite innan Verisen vaknar.. Sen är det dax för middag och sen bär det av till Cissi för att hjälpa till med förberedelserna inför imorgon.. Turning 25 you know!!


Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0