I-lands problem

Fick ett par jeans av Robin när jag fyllde år... Jätte snällt, dom var jätte fina och INTE gratis.. Men det fanns ett problem.. DET VAR 7 VECKOR EFTER FÖRLOSSNINGEN!!

Jag har haft sån ångest varje gång jag har öppnat garderoben och sett dom ligga där och se SÅ ledsna ut.. har ju gått 6 månader nu.. Och varje gång jag har sett dom så har jag blivit påminnd om att jag faktiskt inte borde ha ätit den där bullen eller faktiskt kunde ha tagit en omväg eller två när jag varit ute och gått..


Men nu......
Ladies and gentlemen!!!
JAG KAN HA DOM!!!
Happy happy happy! Ska aldrig ta av mig dom!! =D
Dom var nästan lite för stora.. (i benen that is.. barbapappa som man är så är dom fortf väldigt tajta i midjan, thank god för sköna tunikor och stora linnen=D)

Blev så glad att jag måste berätta för nån, så går jag och sätter mig och bloggar om det, vilken tönt jag är!!! =D
Men en lycklig tönt! Som nu ska fortsätta klä på sig och ge sig iväg!
Hmm.. kanske blir ett par byxor eller 7 i stinsen..=D


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0