Har det hänt nåt extra?

Ok.. Konsum är ok.. jag kan gå till konsum.. But Thats it!! (Det var faktiskt riktigt skönt.. schh)
Synd bara att det, som ALLTID när jag ska ge mig ut, började regna.. Eller.. det duggade lite, men ack så irriterande..
 När jag hade räfsat ihop mina varor gick jag mot kassan och stannade som vanligt till och läste löpsedlarna.. Sen sänkte jag blicken och fick syn på en sån där tidning som man bara inte riktigt kan motstå.. Jag börjde mig ner för att ta en när min hand var nära att krocka med en annan hand, som även den ville åt denna tidning.. Handen tillhörde en 80 årig tant.. fan... Im I getting old?? Eller ÄR verkligen Hänt extra nåt för alla åldrar?? Kändes inte bra iaf..  Om jag köpte tidningen? Självklart!

Kommentarer
Postat av: Alice

Jodå, jag känner en 11-åring som gillar Hänt Extra och jag själv, som är 24, tycker också att det är avkopplande läsning. :)

2008-09-19 @ 23:38:44
Postat av: SANDI

Hänt Extra är juuu ett "Girly-girl-MÅSTE"!! 8år eller 80år.. skrattar



Kul att du bloggar tjejen! =)



/Mvh Sandi.

2008-09-20 @ 11:06:23
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Puh... skönt att höra.. då kanske jag slipper gömma dom när det kommer besök också..=D

2008-09-20 @ 11:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0