Go Britney!

Idag har vi sovit, lekt, ätit, sovit, lekt, bytt blöja, lekt, ätit och sovit.. Och jag längtar något så fruktansvärt till sängen igen.. Snart så.. ska bara kolla klart på kristallen... kanske...

Längtar till imorgon.. Då ska jag få träffa mammorna över en bit tårta borta i grishusen.. (ett bostadsområde som kallas för det, vi ska alltså inte sitta och äta tårta med några grisar eller liknande..) Söt... en mamma hade namngivningskalas i går och det blev tårta över, så tänkte hon på oss andra mammor....=D
Och så ska jag ringa och boka bord på GOLDEN HITS!!! Fan vad kul!
Och tillslut så ska vi förhoppningsvis åka och köpa den nya vagnen på kvällen...=D Wiiii.....


Jag måste nog motvilligt erkänna (inse) att min mission inte går som på räls direkt, den är snarare ganska körd i botten... =(
Ska vänta någon vecka och sen ta nya tag... kanske....

Tillslut vill jag bara säga GO BRITNEY!! Hon fullständigt ÄGDE på nattens Video Music Awards...
Är glad för hennes skull.. stackars, trasiga lilla tösabit, hon förtjänar lite cred!


Dagens hit: Det ljuvliga bebis skrattet som smälter de mest frusna av hjärtan..
Dagens shit: Bilbarnsstolen som befunnit sig på parkeringen utanför sambons arbetsplats hela dagen i heelt fel bil..=S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0