.....

Vilken helg...
Känner mig extremt avslagen och skulle behöva gå i ide några dagar..
Firade Cecilia igår..
Trots att det var lugnt så blev det sent och jag gick upp strax efter att jag kommit hem, så att säga... Zzzzzz
Då bar det av till barnkalas till Veras kusin Alva som fyller 3.. Typ 5 barn och ett x antal vuxna, och det sög musten ur mig ganska brutalt..
När vi kom hem fick vi besök av Jesper och Åsa.... Det var jätte kul att se dig igen Åsa, och Jesper, dig också förstås, men dig ser jag ju lite oftare..=)
Nu hör jag sängen ropa EXTREMT högt på mig.. Så jag ska genast springa dit och gömma mig i drivorna av täcken och kuddar, skööönt...

Varit en väldigt rolig dag trots att jag varit tröttare än på länge..

Dagens hit: Barnkalas och kvällsbesök
Dagens shit: Den brutala sömnbristen


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0