Christmas spirit

Jag vet inte vad det är med mig.. Jag är så brutalt trött hela tiden!
Antingen så har jag blivit smittad av något väldigt dödligt virus eller så är det lördagen som fortfarade gör sig påmind bakom ögonlocken.. Men det mest troliga är att småbarnstiden har kommit i kapp och jag inte längre är den där supermorsan som orkar allt och lite till..
Fast det är ju sant som en av mammorna i mammagruppen sa, att nu har man ju hållt på i ett antal månader, så att man börjar bli trött är ju ganska förståeligt..
Satan.. alltså jag skulle kunna gå och lägga mig och vakna lagom till dom ljuva tonerna av julmusik...

På tal om julmusik.. ÅÅåå vad jag längtar, jag ÄLSKAR hela december och allt som hör det till.. musiken drar jag gärna igång i slutet på oktober eller början på november..Brukar dock inte vara så uppskattat.. Rekomenderar Absolute Christmas, så jävla bra..=D
I år måste vi ju till och med ha en julgran, wiii.. Har aldrig haft det förut då man ändå inte varit hemma på själva julafton, det har liksom aldrig blivit av.. Men nu finns det ju barn i huset, PANIK..FAN VAD KUL...så då måste det ju finnas en sån.. Trots att vi kommer att spendera julen på gotland..

Och till er icke juldyrkande, jag är ledsen men snart är vi där! Three month to go=D

Oj, nu blev jag genast lite piggare när man fick lite christmas spirit =D

Ska börja göra mig iordning för the cake!

Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Laura

christmas spirit? September?? Iofs, det är dig vi snackar om.... Nästan så julgranen kommer upp på påsken liksom.. :D

2008-09-09 @ 18:46:29
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nej men ner...

2008-09-09 @ 18:52:21
Postat av: Laura

HAHA!

2008-09-09 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0