Bring it on!

Att det ska ta två dagar att återhämta sig var nåt nytt... Am I getting old?????
Satan..Känns som att jag skulle kunna sova en vecka i streck!
Måste dock säga att min förskylning är BORTA!! :-D Tappade typ rösten helt fram på småtimmarna i lördags men den börjar hitta sin ägare igen.. skönt.. Vera tittade vääldigt konstigt på mig när jag pratade med henne.. hehe.. stackarn, gud vad hon måste ha undrat..

Ska lämna in min bil imorgon, IGEN, snälla alla, håll tummarna för att den blir frisk också! Nån som har nåt tips på ett bilmärke som ALDRIG går sönder...? Bring it on! Ganska less på dessa fanskap, men skulle inte klara mig utan..

Köket börjar bli färdigt också.. så sjukt kul!



FÖRE FÖRE FÖRE FÖRE FÖRE FÖRE




HALVVÄGS HALVVÄGS HALVVÄGS HALVVÄGS




SOON, BABY.. SOON



Nu ska jag gå och gräva ner mig några minuter innan Vera vaknar igen..

Later

Kommentarer
Postat av: madde

Vilket fint kök.

2008-09-01 @ 16:44:22
URL: http://wwwmadeleine.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh tack! :-D

2008-09-01 @ 16:53:21
Postat av: Heidi

Va fint det blir!! :)

2008-09-05 @ 15:55:32
Postat av: Jenny

Tack snälla söta..=D

2008-09-05 @ 16:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0