BIG BANG

Hey! We survived!!
Klockan 13-14 någonstans idag skulle en liten Big Bang återskapas och hela alltet skulle sugas in i något svart hål och allt skulle förintas..

Var det BARA jag som blev lite brun i byxan?
Som hjärtat började slå lite extra på?
Som  ville börja ringa runt till fok och förklara hur mycket jag älskar dom?
Som bara ville bryta ihop och gråta, lyfta händerna mot skyn och skrika WHY GOD, WHY?
Som ångrade bittert att jag överhuvudtaget läst artikeln?
Som sedan kom på hur jävla töntig jag är, gav mig själv en örfil och fick vidare med mitt liv??

Bara jag?
I figured...

Kommentarer
Postat av: madde

Haha lilla vän vad har du läst för nåt då? Nåt jag har missat antar jag :S

2008-09-11 @ 18:44:12
URL: http://wwwmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0