What a wonderful world..

Telefonen har ringt 17 gånger (inte riktigt, men fan inte långt ifrån), har skickat ungefär 38 sms, mottagit ungefär lika många, haft en sjukt lång diskussion via mail med tre kompisar, kom vi fram till något? Stressat som en gnu för att hinna till öppna förskolan (där jag skulle varit 13.30), försökt underhålla Vera som varit trött men inte kommit till ro, kan vara för att mamma sjöng nattvisor i 190 och hon kände av att något inte riktigt var som vanligt, hennes blick talade om för mig att så var fallet..
Har bokat 1 väldigt rolig tid och fått ett glädjande besked..

Nu sitter jag här, svettig (som vanligt), med huvudvärk och är fortfarnade stressad, kan vara för att jag skulle varit på ÖF för en halvtimme sen.. Väntar på att Vera ska vakna (då jag äntligen fått henne att somna) för att återigen stressa ner mig själv till ÖF..

Där ska vi vara i ca en timme så att mamma får prata vuxen språk och Vera får leka av sig med sina jämnåriga, sen ska vi till ICA och hämta ut nya datamusen och köpa milda så att mamma kan bege sig hem och vara hemmafru och baka en äppelpaj till den stora klunga fruntimmer som kommer på besök ikväll..

Då det sitter en mamma därnere (ÖF) och lite halvt väntar på mig så ligger pulsen på 1070 och ångesten på 168..

Varför gick jag inte och lade mig en timme tidigare igår, gick upp en timme tidigare imorse, sket i napen på förmiddan och tog några tuggor mindre på lunchen.. tänk så mycket mer jag skulle ha hunnit då..

Nu är jag totalt tom i huvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0