Walk the walk and talk the talk..

Det är jobbigt att ha barn..
Ibland är det vääldigt jobbigt att ha barn..
Men vad gjorde jag utan denna underbara varelse? Jag är så otroligt tacksam att hon är min, och att det blev just hon!
Tack för att du ville komma till oss älskling!




Tröttisen




Det är jätte svårt att få henne på bild när hon står själv..
men här fick vi till det ganska bra iaf..

Hon har även tagit sina första steg..
För några dagar sedan hände det och vi trodde att det var en engångshändelse och att det skulle dröja innan hon gjorde det igen.. men icke.. hon har tagit några stapplande steg varje dag sedan dess..

Hon går inte, men hon har tagit sina första steg..

Duktiga, älskade unge!


Idag har vi varit inne hela dan, har ju varit sådant skit väder.. Skulle egentligen åkt en sväng till jobbet idag för att få bekräftat att den goda nyheten stämmer, men vi sket i det helt enkelt.. Tar det imorgon istället...
Ska även ut med jobbet imorgon kväll då min kompis Maria jobbar sin sista dag då..

Nu ska jag pussa lite på min familj och sen är det vänner!

So long!

Kommentarer
Postat av: Laura

Hello wonderchild! =D

2008-10-16 @ 20:06:08
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: maria

världens sötaste barn!

2008-10-17 @ 16:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0