Vilken blåsning

Sitter här fixad till tänderna sedan ungefär en timme tillbaka.. OM en timme skulle jag nämligen ha åkt iväg till jakobsberg för att dra en middag med jobbet.. Nykter, as in kört bil, då jag inte har många kronor just nu och det kostar skjortan att ta sig hem plus att jag helt enkelt inte vill vara seg imorgon..
Det skulle ha varit jätte roligt att se dom små liven igen..

MEN någonstans på vägen blev jag bortglömd då det informerades (?) att det inte alls blir någon mat utan bara en massa öl..

Så nu ska jag byta om, tvätta av mig sminket och åka för att köpa mig någonting att äta då jag inte ätit sen klockan 7 imorse..

Irriterad som få..

Ha en underbar kväll, det ska inte jag ha!

Kommentarer
Postat av: Laura

ååååh, det blev så fel så fel! Önskar du kom ändå!

2008-10-17 @ 17:54:08
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja de va ju mindre roligt... ska sitta hemma och ha tråkigt jag me ikväll.

Kram

2008-10-17 @ 18:17:31
URL: http://wwwmadeleine.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nej nu lider jag med dig! =(

Hoppas du får nåt gott att äta iaf..

Kram

2008-10-17 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0