Vi fick ett chockartat...

...uppvaknande efter tuppluren på eftermiddan av den satans borren (eller vad faan det är för nåt) från grannen.. What da...är dom inte klara än?? Vad dom än pysslar med så börjar jag undra om jag inte hade gjort det fortare än dom?? Hantverkare med tummen mitt i handen?? Shit...

Sen var det bara att lämna sängens trygga famn som ställa sig i köket.. Choklad muffins och lasagne..  Muffinsarna var inte lika sega som förra gången och lasagnen var smaklös.. Buhu..cant blame a girl för trying..

Pappa och Robin var duktiga och tapetserade förrådet så nu är det klart! Niiice!! Nu är det bara till att flytta över all skit och börja fixa i klädkammarn.. Wiiii!!

Har precis kollat med ett öga på färjan.. Var det Big brother Robin eller var det bara likt?? Ni vet han som hade i hop det med vinnaren Jessica?

Nu ska jag röja upp lite här hemma sen är det bingen..

Natti


Kommentarer
Postat av: Laura

Visst var det han???

2008-10-20 @ 21:43:41
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej igen, ytterligare ett sent inlägg, men jag tippar på att du hinner se det innan ÖF öppnar. Japp! Kl 13.30 är ALLA välkomna, innan dess är det bara upp till 8 månader.



Jag kanske tittar förbi, får se om jag får tid:) Annars tänkte jag nog dra ner dit på torsdag då jag ändå inte har något vettigt för mig.



kram

2008-10-20 @ 23:31:29
URL: http://hennestankar.blogg.se/
Postat av: Ciss

Måste varit han...

2008-10-21 @ 08:30:12
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0