Scary

Varje morgon efter Våra bästa år, är det Montel Williams Show.. Me like! En talk show alltså, och han tar upp ämnen som berör.. Ofta typ olösta mord, försvinnanden osv.. Det är intressant, men jag blir ju så rädd! Fattar inte varför jag inte lär mig, jag ska inte se sånt där! Och jag ska definitivt inte se sånt dom pratar om idag.. Spöööken.. Nu har han gäster där som har vålnader hemma.. och min blick blir som fast klistrad, kan inte sluta titta, trots att jag vet att jag inte kommer att våga gå på toa på tre år framåt.. fan fan fan.. i believe it, I believe it bad! Och efter jag sett såna här program så ser jag Agata död 1876 och Stig 1892 i alla mörka hörn.. Nackdelen med vintern är mörka mornar när man måste gå upp... HUA!!


En annan jobbig grej är att jag måste klippa mig! Jag HATAR att klippa mig! Men nu har jag svinto i hårtopparna och det blir ju inte bättre av att Vera drar av mig 7000 hårstrån varje dag!
Funderar på att antingen göra en Britney eller klippa mig som fröken Beckham.... eller inte...


Ha en underbar torsdag, det ska jag ha!!

Kommentarer
Postat av: Laura

Dude, i förrigår natt hade jag ett spöke här, men jag kan inte berätta det för dig, för jag vill inte se dig gråta.

2008-10-30 @ 18:17:11
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Jenny

You better tell me, you better tell me right now!

2008-10-30 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0