Grattis!

Stort GRATTIS, VÄRLDENS finaste Jenny Wiberg till eran lilla son!!!
Finaste familjen!  Puss


Vera hjälpte mig i köket idag:





Det var roligt att öppna alla luckor på en gång!
(Varför gör man så? Skriver som att det är ungen som säger det?? Suck..)






Finaste dräkten, rosa och brunrandig tröja och byxa från H&M, spring och köp som julklapp till närmsta lilla flicka!
Finns i brun och ljusblå också för pojkar!


(Förlåt alla ni som fått sms och samtal från Vera, där hon ofta säger någon käckt, i smsen alltså, eller inte säger något alls.. trodde aldrig att jag skulle göra sånt, lovade mig själv det.. men fan, det bara blir så...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Jenny, du är så söt.

Han är helt underbar, vi får sova på nätterna han bara gnyr när han vill ha mat eller fryser och det fungerar så bra med Emily.

Vi bara går här och myser, livet är UNDERBART!!

Stor kram! vi får ha en tjejkväll igen om några veckor.



Grattis till din duktiga tjej som knatar så tidigt, förstår att du är en stolt mamma:)

2008-10-23 @ 21:39:27
Postat av: Anonym

Det var Jenny Wiberg som stod för det tidigare inlägget.

2008-10-23 @ 21:40:56
Postat av: Anonym

Det var Jenny Wiberg som stod för det tidigare inlägget.

2008-10-23 @ 21:42:36
Postat av: Jenny Wiberg

Jag lär mig aldrig, klickar alltid 15ggr innan jag förstår att jag redan skickat en gång, sorry!

2008-10-23 @ 21:45:44
Postat av: Jenny

Haha.. ingen fara..

Vad mysigt det låter.. blir såå avundsjuk...=)

Men ta det lungt med tjejkvällar och sånt.. Njut att bebisen..Jag var ju iväg första gången när Vera var 8 veckor, och det ångrar jag jätte mycket.. stackars tös ville va med sin mamma då...

Så ta det luungt!!

Men jag vill ju såklart träffa dig så snart som möjligt, och lillen oxå förstås, nån gång..

kanske blir du och jag som hänger på öppna förskolan i vinter?? hoppas=)

KRAM

2008-10-23 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0