Idioter och rikspuckon, men en alldeles underbar dag!

Satan vad jag har varit aktiv idag..

Först var jag två timmar på öppna förskolan.. Vera verkligen älskar att vara där.. dom lekar och tröttar ut varandra tills dom stupar..




Allt som går att slicka på går laget runt.. Mmm, gott...
Mysig bakteriehärd det där..




Såna här roliga saker har vi inte hemma..



Efteråt var jag och köpte present till min bror, vilket gick väldigt bra faktiskt.. nöjd...

På vägen hem, mötte jag ett riktigt jävla rikspucko..
Jag ligger i typ 90-100 på påfarten och försöker komma på.. Vägen är så gott som tom förutom puckot och jag..
Han VÄGRAR flytta på sig till vänsterfilen för att släppa på mig.. Och jag VÄGRAR sakta in,  jag menar,  FLYTTA PÅ DIG!!!
Tillslut så göra han det och jag kör om honom i höger filen i mina 110..
Han kämpar och kämpar (trots stor, ny bil) att komma om och när han gör det så börjar han gestikulera i backspegeln och slår ut med armarna och visar tydligt att jag gjort något fel.. Han härmar mig med mobiltelefonen (ja jag pratade i telefon, men och?) och visar tydligt att han inte vill ha "såna som mig" på vägarna..
Eftersom han ligger i typ 100 så kör jag om, och när jag svänger in till högerfilen igen, låångt framför honom, så börjar han blinka med helljuset..

WHAT?? Vad var det om??
Jävla gubbe!!
Bläää


Nu är vi ialla fall hemma från en aktiv för och eftermiddag och snart är det one tree hill..

Nån som såg idol igår?
Vad är det för idioter som röstar? Jag fattar inte! Jag tyckte att hon som åkte ut igår var bäst!
Och den där lilla spinkiga-ännu inte i målbrottet-har inte borstat tänderna sen dackefejden-albinon.. vad gör HAN där??
Ska fan sluta kolla... (kanske)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jo jag har lyckats träffa på något sånt där pucko på vägen också. Jag svängde in framför honom, han blinkar med helljusen och kör om. Samtidigt som han tittar åt mitt håll för att se att jag tittar på honom, och just när jag tittar ger han mig fingret! Töntar det finns.



Det var roligt på öf:D Vi får göra om det någon gång!

2008-10-02 @ 18:39:35
URL: http://hennestankar.blogg.se/
Postat av: Laura

2008-10-02 @ 20:23:00
URL: http://la
Postat av: Laura

karlslokar ska inte ha körkort.......

2008-10-02 @ 20:23:34
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0