Another wednesday

När jag var och handlade igår så stod det en farbror bakom mig i kassan.. Han tittade ner på Vera som satt i vagnen och sa:

- Vart hittar man en sån där att köpa?? Höhöhö
- Haha, ja du, tänk om det var så lätt, skrattade jag.
- Tur att det inte är så kanske..
- Sant, väldigt, väldigt sant!

Och det var verkligen SÅ sant.. Det finns så många därute som inte ska ha barn, så jag blir mörkrädd bara jag tänker på det!
Det gav en liten tankeställare och jag är bara sååå glad att Vera kom just till oss.. Den bästa familjen för just henne!!
Vi älskar dig så mycket! Jag kan inte fatta att hon snart har varit lika länge på utsidan som hon var på insidan..

Hon var så duktig igår, hon stod och sög på en morotsstav och tappade den på golvet.. in under soffan förstås, slår ju aldrig fel.. iaf, och tror ni nte ungen lägger sig på golvet, platt på mage, sträcker in handen under soffan och plockar fram den!
DU ÄR INTE ENS 9 MÅNADER, DU SKA INTE KUNNA SÅNT!!!!!




Försökte lägga in ett klipp när hon går som jag filmade med digitalkameran imorse, men det gick inte.. nån som vet hur man gör???

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst blir man missnöjd :( jag vet fortfarande inte hur man gör, de går helt enkelt inte....

2008-10-29 @ 12:23:12
URL: http://wwwmadeleine.blogg.se/
Postat av: Cissi

tror det enklaste sättet är att man lägger upp filmklippet på Youtube och därefter lägger in youtube-länken på din blogg.. testa borde funka



kram kram

2008-10-30 @ 08:10:55
URL: http://celiah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hur lägger man ut där då? Och vill man ha det på youtube? How to do, how to do???

2008-10-30 @ 08:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0