Grattis på 8 månaders dagen..

Kom precis hem från bro där jag varit hos mina föräldrar och ätit lammstek och lekt frisör..
Trots att jag har klippt Robin i 2 ½ år så har pappa alltid vägrat låta mig sätta saxen i hans..
Och hör och häpna, pappa kommer aldrig mer sätta sin fot på en frisör salong, han blev såå nöjd och jag måste faktiskt erkänna att det blev jävligt snyggt..=D

Imorgon ska vi ut till Färingsö på kalas.. ska bli trevligt!
Men ikväll ska vi bara ta det lungt och gå och lägga oss tidigt.. iaf jag.. fast det var ju inget nytt..=S


Jag har så mycket inplanerat resten av året så jag blir alldeles svettig..
Kul? Nej ångest...
Med en extremt tajt budget och en extrem mängd dåligt samvete så är det inte kul!
Nu ikväll blev det bestämt att det blir en tripp till norrland i slutet på november, det känns bra, där är det verkligen lugn och ro och ingen stress, sköönt..
Robin blir kvar hemma då han måste jobba..
Farmor fyller 80, det är därför vi åker.. och det ska bli väldigt spännande att se hur snö ser ut.. har faktiskt glömt det..


En helg krockar två saker.. jobbigt jobbigt..
Det är höstlov på gotland och Robins familj kommer upp över helgen.. Inte ofta vi ses och lilla Vera blir ju bara större och större.. På lördagen ska vi samlas allihopa hemma hos mina föräldrar och äta middag osv..
Problemet är att samma helg på har en kompis och hennes kille 25 års kalas..
Får tyvärr välja bort kalaset.. Trist men så får det bli..


Sist men inte minst vill jag säga GRATTIS VERA PÅ 8 MÅNADERS DAGEN! PUSS




Kommentarer
Postat av: Laura

Grattis lillen! :)pusspuss

2008-10-05 @ 12:22:41
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0