Day of my life

Jag tror jag har kommit ur mitt beroende..
Jag har gjort det helt själv, helt utan varken plåster, tuggummi, böcker eller någon som helst hjälp. Det var faktiskt ganska lätt.. ingen direkt viljestyrka heller..
Visst, det har varit jobbigt ibland och har fått ångest då och då..
Men jag blir inte längre kallsvettig, irriterad och allmänt otrevlig .. Jag tar det faktiskt med ro.. och det trodde jag inte..
Jag menar.. det har gått typ en vecka.. det är ändå 7 hela avsnitt...
Tror inte jag behöver "Våra bästa år" längre..

MEN.. idag såg jag att dom ska börja köra repriserna på morgonen kl 7!
Så ni stackare som missar det på dagarna pga tråkigheter som JOBB.. ni har nu chansen! Bra va??!
Så risken finns att jag kommer åka dit igen eftersom jag kommer att kolla på det på mornarna.. Men nu vet jag iaf att jag
KAN sluta.. Moahahaha








Var på mammas jobb idag för att kopiera lite och tror ni inte att ungen släpper mig, och står själv i vad som känns som en evighet.. alla tanter jublade, men min egen mamma missade det då hon sprang iväg precis då.. Självklart hade man inte kameran med sig då.. typiskt..
Och flera gånger den här veckan har jag kommit på henne med att stå själv väldigt väldigt korta stunder, och ramlar alltid när jag börjar jubla..


Dagens hit: Hela dagen har faktiskt varit väldigt väldigt bra..
Dagens shit: Att vi inte hann till öppna förskolan..


Natti

Kommentarer
Postat av: Laura

oh fucking, fucking shit! Innebär detta att jag kommer att gå upp i tid i framtiden??



Och Vera - Du är grym!

2008-10-13 @ 19:49:03
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0