Kyrkråttan

Jag är en slösa.. jag är en tvättäkta slösa... ända in i ryggmärgen..
Det finns ju såå mkt att köpa därute, så hur ska man kunna låta bli???
Och nu när Vera är här så har det ju öppnats en helt ny värld att konsumera i... I love it!

Men nu har vi börjat gå på sparlåga här hemma då Robin förlorar nästan en hel lön iom jobb bytet..
Massor av utgifter i höst, för att inte tala om alla julklappar som skall börja införskaffas snart..
Dessutom så fyller mamma 50, så där kommer det gå några kronor..

Så nu är det jag som gråter mig till sömns och äter nudlar på lördagarna..
Nej, såå illa är det inte, och jag ser det faktiskt som en sport, att dra mitt kort så lite som det bara är möjligt..



Nu har jag precis kommit hem från en power walk.. Vera tyckte det var lika kul som vanligt och drog några riktiga glädjetjut när vi gick ner för backen..
Värmer en mammas trötta själ och gör att promenaden helt plötsligt blir värt det!!
Min hals däremot var nog inte riktigt lika nöjd då den har börjat svida ordentligt.. panik!


Ikväll kommer tjejerna och kollar idol och grey´s anatomi.. Säsongsstart =D Nice...
Men nu ska jag fortsätta mäta, räkna och planera vår klädkammare!


Later


Ps. Vad köper man till en kille som fyller 27? Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Åsa

(Dåliga) Tips från coachen!

HyrfilmsKort? (Såna man kan ladda med tio hyrfilmer i videobutiken?)

Tavla?

Gröna växter i krukor? (27åriga ungkarlar brukar inte ha sånt, bara sådana av plast. Men nu förutsätter ju detta tips att han är ungkarl)

Parfym/deodorant?









2008-10-01 @ 16:54:35
Postat av: Jenny

Tack söta Åsa för tipsen, men det är till min bror som är practicly married och småbarnsfar...=)

2008-10-01 @ 16:57:47
Postat av: Sandra

Hej hej!

Jo vi dyker väl upp vid elva:) Skönt med lite sovmorgon:) Vi ses imorgon då!

2008-10-01 @ 21:49:13
URL: http://hennestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0