Julklappar och överraskningar!

Idag har varit en sån där aktiv dag..
Vi har köpt en hel del julklappar (oh yes, it´s time now.. äääntligen!!) och annat kul..
Sen var vi förbi mamma och pappa och åt kladdkaka, namnam..

Min älskade underbara Robin avslöjade även något som skulle varit en överraskning egentligen, att han hade tänkt fixa iordning klädkammaren när jag var i norrland.. Lägga nytt golv, spackla och måla väggarna, sätta in belysning och sätta upp hyllor! Älskar dig så mycket!
Han kunde dock inte hålla tyst när jag började babbla om hur mycket jag längtar tills det är klart och hur jag vill ha det!
Och nu när jag vet om det så kanske vi drar igång redan nu.. Så glad!
Nu är det jag som kommer hänga på ikea kan jag lova!

Åsa och Jesper var här igår kväll, så gulliga!
Imorgon har mamma och pappa bjudit in sig själva på middag (vilket är quite alright då vi äter gourmet middagar hos dom var och varannan helg).. Då ska pappa och Robin tapetsera nya förrådet så det bir klart så vi kan börja rensa i klädkammarn, kuul!!

Ser fram emot hela den här veckan..
På onsdag kommer ett gäng mammor hit med sina bebisar, lovely..
Och på fredag kommer familjen Hardinge och stannar över helgen, och kan tänka mig att det redan då blir en hel del shopping till klädkammarn och förhoppningsvis en tripp till aquaria, som inte blev av för några helger sen..

Men nu ska tösen nattas och jag kan lova att jag inte är långt efter..

Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0