retrokid.se

I dag bestämde jag mig för en sak.
Jag ska starta en webb butik och sälja barnkläder.
Jag ska till en början göra det på fritiden för att sedan kunna göra det for a living, så att säga..
Jag ska sy kläderna själv, allt i retro.
Funderade lite på namnet, kanske rent ut av "Retro kid"? Fan va coolt..=D
Tänk velour.. Mycket brunt, orange, vitt, grönt.. Rosa/brunt..
Åå, jag ska börja på en gång!
ÄNTLIGEN har jag kommit på vad jag verkligen vill göra, det här är mitt kall!!

Men vänta nu...


Jag har aldrig sytt något i hela mitt liv, förutom dom där fula gympapåsarna man tvingades göra på slöjden i skolan..
Jag menar.. alla gardiner jag någonsin haft har varit minst två decimeter för långa.. (dom vi har i köket nu är tom 40 cm för långa tror jag, jag har vikt in dom lite fint så det inte syns (?))
Jag kan INGENTING om datorer.. För jag antar att familjeliv och blogg inte kommer att hjälpa mig nu??
Hur fan ska jag hinna med allting som detta skulle innebära på kvällar och helger samtidigt som jag ska ha tid med familjen?
Jag är med handen på hjärtat både ganska slarvig och oansvarig.
Hur skulle jag kunna driva ett företag??


Hur tänkte jag egentligen?

A girl can dream right??

Kommentarer
Postat av: Laura

Man lär sig, sen kör man hårt! =)

2008-10-10 @ 23:30:32
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, retro kid finns ju redan:P

2008-10-11 @ 00:22:24
URL: http://hennestankar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Eller åtminstone tror jag att det finns redan? Vill minnas att Elias hade en body med märket "Retro Kidz" eller nåt sånt. Köpt på Babyland.



Jag jobbar som tim.vik med personlig assistans:)



Jäklar vad länge du ska vara ledig^^ Har du tagit ut mindre dagar eller fått av sambon?

2008-10-11 @ 00:32:28
URL: http://hennestankar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Finns det redan?? Vilka härmapor..

2008-10-11 @ 07:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0