Sweet monday

Har precis vaknat från våran sköna, obligatoriska förmiddags nap.. Det är det bästa på hela dan!
Vaknade av en duns när mina foton slog i golvet i hallen..
Lycklig sprang jag ut för att genast kolla på dom, men lyckan blev kortvarig då den finaste bilden av alla inte var rätt storlek.. Den kommer inte passa in i ramen, det fattas några centimeter på ena kortsidan.. Vilken besvikelse..



Det till vänster är nytt, på dom andra två är hon 4 månader.. Lillskiten.. på dom här bilderna ser man verkligen att hon blivit äldre om man jämför, en mamma ser ju annars inte sånt.. Läskigt..


Väggen i bakgrunden kommer inom en (i hope) snar framtid att bli grå...  Det är i vardagsrummet och jag är extremt trött på den sterila sjukhus känslan.. Tur att vi inte gjorde hela lägenheten vit från topp till tå som vi hade tänka från början.. Om inte annat så BLIR man ju lite lätt störd då tillslut..


Nu ska jag gå och försöka få i oss båda lite lunch och gråta lite mer över bilden som dom skurit helt fel!!


Ledsen för det extremt riks tråkiga inlägget.. Men eftersom alla ni workers skyller allt som går fel på måndagar, på att det är just måndag, så gör jag också det..

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0